Friday, August 13, 2010

Gabbie, Gracie & Georgie have arrived!!!


The samples of Georgie (left), Gabbie (right standing), & Gracie (middle sitting) have finally made the trip from NSW to Tooradin for Merilyn's workshops. Very pretty in pink or we also have a lovely soft green mohair as well. A few places left.....don't miss out! 

4 comments:

  1. Wieder einmal wunderschöne Teddys die man hier zu sehen bekommt. Ich schaue gerne hier vorbei um mich an den schönen Sachen zu erfreuen. Auch die tanzenden Hippos in ihrem Dress fand ich klasse. Weiter so ich freue mich schon auf die nächsten tollen Teddys. Mit besten Grüßen aus Deutschland -Dirk-

    ReplyDelete
  2. lol...of course pink Linda!
    I can't wait to see YOUR pink panda....

    ReplyDelete
  3. oooh such cutys! love them all very much!
    best wishes and big bear hugs! ;0)

    ReplyDelete